NAZWISKO I IMIĘ UCZNIA, KLASA |
CAŁKOWITA LICZBA ZDOBYTYCH PUNKTÓW |
|
12 |
|
11 |
|
11 |
|
10 |
|
10 |
|
10 |
|
9 |
|
9 |
|
9 |
|
9 |
|
8 |
|
8 |
|
8 |
|
7 |
|
7 |
|
6 |
|
6 |
|
6 |
|
5 |
|
5 |
|
4 |
Na zielono zaznaczono uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Reszta uczniów stanowi listę rezerwową według kolejności na liście rankingowej. W przypadku tej samej liczby punktów, o kolejności uczniów decydują kryteria szczegółowe w następującej kolejności: ocena z zachowania, ocena z języka angielskiego, działania na rzecz szkoły, kryterium inkluzji. W przypadku identycznej liczby punktów w każdym kryterium szczegółowym, o kolejności na liście zadecyduje średnia ocen ucznia z j.angielskiego w momencie potrzeby zakwalifikowania ucznia z listy rezerwowej.
Przedsięwzięcie „GRAngielski – angielski poprzez gry planszowe” (nr przedsięwzięcia 219-2-PMU-2086) realizowane jest w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów” finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.